Комплексне просування для компанії “Переезд Гарант”
Клієнт: компанія, що пропонує послуги з організації переїздів і перевезень Pereezd Garant
Завдання:
- Залучити якомога більше цільових відвідувачів з видачі пошукових систем Яндекс і Google
- Вивести і підтримувати основні запити в ТОП-10 пошукової видачі
- Отримати додатковий засіб зворотного зв’язку з клієнтами та підвищити впізнаваність через соціальні мережі.
Аналіз і оптимізація
Приступаючи до роботи, ми провели аналіз сайту і визначили загальну стратегію просування. Конкуренція в ніші і регіоні клієнта дуже висока, тому для належного результату стояла велика робота, в першу чергу, над поліпшенням самого сайту.
Проведено внутрішня оптимізація для підготовки сайту до просуванню : зібрано семантичне ядро, ключові слова розподілені по сторінках сайту , налаштовані ЧПУ, sitemap, robots, прописані метатеги, проведена робота з дублями.
Згідно з затвердженим ключових запитах на всі посадочні сторінки сайту були написані унікальні оптимізовані тексти.
Робота над юзабіліті
Через велику конкуренцію в сегменті перевезень, ми внесли безліч коригувань в юзабіліті сайту. Всі посадочні сторінки сайту були повністю перероблені і промальовані дизайнерами. Для кожної послуги, що надається були розписані переваги, умови, акції, таблиці з цінами та іншої необхідної інформацією, етапи роботи – все, щоб зайшовши на сайт, клієнт отримав всю необхідну для себе інформацію і не була змушена шукати її на сторонніх ресурсах.
На кожній сторінці були додані форми заявки, причому залишивши заявку на послугу через форму на сайті, клієнт отримує 10% знижки.
Контент стратегія
Тексти для сторінок сайту писалися особливо обережно, щоб не допустити переоптімізаціі. Блог сайту регулярно оновлюємо тематичними статтями з використанням низькочастотних ключових слів. Тематики використовувалися найрізноманітніші: опис етапів робіт компанії Переїзд Гарант, поради по переїзду, розповіді про пакувальних матеріалах, транспортних засобах для перевезень та інші.
SMM-стратегія
Для отримання додаткового каналу зворотного зв’язку з клієнтами компанії, а також для збільшення впізнаваності бренду, було прийнято рішення підключити соціальні мережі, а саме – групи в Фейсбуці, Вконтакте і Твіттері.
В першу чергу було створено унікальне оформлення груп, яке повністю відповідає дизайну самого сайту, і полегшує клієнтам пошук інформації та навігацію.