Комплексне просування інтернет-магазину Gustore
Клієнт: інтернет-магазин італійських товарів Gustore
На даний момент з сайтом не працюєм, і нам не відомо чи хтось зараз займається просуванням.
Завдання:
- Залучити якомога більше цільових відвідувачів з видачі пошукових систем Яндекс і Google
- Вивести і підтримувати основні запити в ТОП-10 пошукової видачі
- Залучити додатковий цільовий трафік на сайт з соціальних мереж
- Збільшити відсоток повторних продажів
.
Внутрішня оптимізація
На основі товарного асортименту і аналізу конкурента і потреб ринку, ми склали семантичне ядро, виділили пріоритетні категорії і кластиризували пошукові запити по сторінках сайту. Була проведена повна внутрішня оптимізація: прописані метатеги, коректно налаштовані файли robots і sitemap, внутрішня перелінковка, регулярно проводиться робота над юзабіліті. Крім того, проходить поступове оновлення карток товару – додаються унікальні докладні описи товарів, додаткові фотографії. Різниця була помітна відразу – товари з заповненими картками почали продаватися на порядок краще, клієнти більше цікавилися такими продуктами і залишали свої відгуки.
Зовнішня оптимізація
Для попередження накладення на сайт пошукових фільтрів, була прийнята стратегія природного поступового нарощування зовнішніх факторів шляхом використовувати для просування тільки якісних вічних посилань. Кожен донор вручну перевіряється на ряд критеріїв: спам, траст, відвідуваність і т.д.
Крім цього, регулярно розміщуються прес-релізи про товари магазину на регіональних сайтах, а статті з блогу в соц. мережах.
Контент-стратегія
Один з основних і ефективних методів для просування – регулярне заповнення сайту унікальним і цікавим контентом, в нашому випадку – статтями про різні пропоновані продукти і рецепти. Завдяки цьому, сайт вийшов в ТОП по ряду низькочастотних запитів і таким чином отримав додатковий цільовий трафік.
Соціальні мережі
Для залучення нових клієнтів і покупців, було прийнято рішення залучити до просування в соціальних мережах Вконтакте і Facebook .
Ми провели аналіз цільової аудиторії і конкурентів, на основі цих даних ми розробили рубрики і контент-план, згідно з яким розміщуються в пости в групах. Для груп був створений унікальний дизайн, меню з налаштованої вікі-розміткою, яка значно спрощує користувачам навігацію по групі і сайту.
Після наповнення спільнот інформацією про компанії, контактною інформацією, постами, відео- і аудіоконтенту, а також після формування альбомів з товарами, групи були готові до запуску.
SMM-стратегія
Згідно з контент-плану, пости в групах виходять в кількості від 1 до 3 в день. Всі зображення для постів брендуються водяним знаком, самі пости виходять за рубриками: новини з сайту, товари, ознайомлення з Італією і її пам’ятками, корисні поради, цікаві факти, цитати, тематичний гумор. Співвідношення комерційних і розважальних постів при SMM-просування приблизно 20/80.
Акції та конкурси
Для інтернет магазину ми розробили акційний план на 3 місяці, в якому прописали різні види акцій, розіграшів і конкурсів. Після узгодження з клієнтом, ми додатково розработалі спеціальні промо-коди для учасників акцій, розробили конкурсні пости. Вловив конкурсів різні: зробити репост публікації, для більш складних і цікавих завдань – написати свій улюблений рецепт з італійської кухні, відповісти на тематичні питання і т.д.
Крім того, діє постійна акція – потрібно в групу, залишити свій коментар в спеціально відведеній темі і за це учасник отримує свій персональний промо-код на 5% знижки при першій покупці.
E-mail-розсилки
Для збільшення відсотка повторних продажів було прийнято рішення протестувати розсилку по зібраної базі емейл (люди, які здійснювали покупки на сайті раніше + ті, хто залишив свою пошту при підписці на розсилку).
Підписникам були запропоновані товари-новинки магазину зі знижкою. Ефект був практично миттєвим і з першої ж розсилки (приблизно біля 200 підписників) отримали дохід близько на 6570 тис. грн. Все це відслідковувалось через електронну торгівлю в Google Analytics. Після успішного тестування, розсилка проводилась регулярно – кожні 2 тижні.