Використання META-тегів на сайті є обов’язковою умовою, якщо Ви хочете що б Ваш сайт не загубився десь в кінці пошуку. Але варто враховувати що часи змінюються, технології пошукових машин розвиваються і отже деякі МЕТА-теги втрачають свої актуальність. МЕТА-теги зазвичай використовуються при просуванні сайту за допомогою оптимізації HTML-коду, але потрібно використовувати саме ті теги, які зараз представляють собою інетерес для пошукових машин, інші МЕТА-теги можуть не тільки бути некорисних але і нашкодити сайту.
Тег, керуючий відвідуванням роботом сайту.
<META NAME = «revisit-after» content = «… days»>
Даний тег задає пошуковому роботу через який проміжок часу йому відвідувати Ваш сайт. У наш час даний тег НЕ підтримується пошуковими системами. І таке рішення зрозуміле, якщо допустимо кожен поставити на своєму сайті час відвідування раз в день, то роботи просто не зможуть впоратися з навантаженням на систему.
Тег, що задає тему сторінки.
<META NAME = «subject» content = «…»>
Описувати тему сторінки за допомогою цього тега немає змісту, так як є теги заголовку і опису сторінки. Пошуковаї системи не будуть звертати уваги на цей тег. Якщо в цьому тезі буде описана одна тема сторінки, а контент абсолютно іншої тематики, то відповідно і результат видачі буде гірший.
Тег, що описує заголовок сторінки.
<META NAME = «title» content = «…»>
Заголовок сторінки описує спеціальний тег <title> </ title>. Немає сенсу описувати заголовок в meta-тегах так як це тільки ускладнить структуру сторінки і може бути розцінено пошукачем як пошуковий спам.
Тег, що описує автора сайту.
<META NAME = «site-created» content = «…»>
Як часто Ви шукали сайт по автору даного сайту? Ось і подумайте для чого в принципі потрібен даний мета-тег, він буде корисний тільки відомим особистостям, компаніям і т.д.
Тег, що визначає мову сторінки.
<META NAME = «Content-Language» content = «…»>
У наш час пошуковики самі добре визначають мову, на якому написаний сайт. Тому використання даного тега являеться, як мінімум, зайвим.
Тег, який описує авторські права.
<META NAME = «Copyright» content = «…»>
Якщо дійсно володієте авторськими правами на контент який знаходиться на сайті, то в принципі цей тег можна використовувати. Але пам’ятайте що крім пошуковиків цей тег навряд хтось побачить. Доцільніше поставити копірайт внизу сторінки.
Тег, що описує автора сторінки
<META NAME = «Author» content = «…»>
Данний- це аналог попереднього тега, так як автор, як правило, є власником авторських прав. Але пошуковики в першу чергу орієнтуються по контенту, а не по мета-тегам, тому на перших позиціях пошуку будуть саме авторами, імена яких взяті з контенту.
Тег, що описує адресу сторінки.
<META NAME = «Addres» content = «…»>
Даний тег з’явився за часів, коли пошукові системи були дуже примітивними. Тому в наш час незрозуміла взагалі доцільність використання даного МЕТА-тега
Тег, що описує домашню сторінку.
<META NAME = «home_url» content = «…»>
Даний тег так само відноситься до тих часів початку розвитку пошукових систем. На даний момент використовувати цей тег немає сенсу так як його бачать тільки пошуковики, а пошукові системи краще будь-яких тегів можуть дізнатися домашню сторінку сайту.
Використовуйте правильні МЕТА-теги, не засмічуйте свої сайти зайвим сміттям, це ускладнює роботу пошукової системи та гальмує процес зростання сайту у видачі.