SEO розшифровується як Search Engine Optimization. Іншими словами – це пошукова оптимізація. Отже, SEO копірайтинг – це процес написання текстів таким чином, щоб сайт знаходився на високих позиціях у видачі пошукових систем.
1. Чому сайту необхідний SEO-контент?
Грамотно оптимізований сео-контент підвищує займану у видачі пошукових систем позицію сайту. Значить – його бачить більше число користувачів. Отже, збільшується кількість відвідувачів сайту, покупців і клієнтів.
2. Який сео-текст вважається якісним?
Це обов’язково унікальний, цікавий і корисний користувачеві текст, що містить ключові слова. Ключові слова – це ті пошукові запити, які вводять користувачі в пошуковий рядок, щоб знайти необхідну інформацію.
3. Як виконується сео-копірайтинг?
Оптимізатор, або seo-копірайтер вивчає специфіку сайту. Потім на спеціальних сервісах підбирає часто використовувані користувачами ключові запити, які підходять для вашого сайту. Далі копірайтер пише цікаві та унікальні SEO тексти, грамотно вписуючи ключові слова.
4. Скільки в тексті повинно бути ключових слів? Як їх правильно використовувати?
Оптимальна кількість – 2 – 3 на 1000 знаків. Ефективно використовувати ключі в заголовку. Ключові слова вписуються як без зміни відмінка і числа, так і допускається відміняти і використовувати синоніми, також можна ділити знаками «,», «-», «:».
5. У чому полягає різниця між високочастотними і низькочастотними ключовими слова?
Високочастотні – це ті запити, які лідирують за частотою використання користувачами, вони більш загальні. Наприклад, «купити телевізор» – ключ більше підходить для категорії. Для під розділів сайту доречні низькочастотні ключі – рідше використовуються і більш конкретні, наприклад, «купити телевізор samsung».
6. Чим небезпечний надлишок ключових слів?
По-перше, тим, що надмірно SEO оптимізовані тексти на кшталт «Пластикові вікна – це вікна пластикові з пластика» не читають відвідувачі, а значить – не купують ваш товар.
По-друге, зниженням позиції у видачі пошукових систем, і навіть блокуванням сайту.
7. Чи потрібно виділяти жирним шрифтом ключові слова?
Ні, сьогодні пошуковики – це вдосконалені системи, для яких виділення ключів жирним шрифтом тепер не має ніякого значення, як це вважалося раніше. Краще виділити жирним або курсивом слова, значущі для відвідувачів.
Нема коли розбиратися? Грамотна SEO оптимізація текстів здається занадто складною? Ми можемо вам допомогти.