Просування інтернет-магазину стразів
Клиент: інтернет-магазин страз Сваровски Strazmart
Задачі:
- Залучити максимальну кількість цільових відвідувачів з видачі пошукових систем Яндекс і Google
- Вивести і підтримувати основні запити в ТОП-10 пошукової видачі
Внутрішня оптимізація
Провівши аналіз сайту і виявивши основні помилки, ми склали семантичне ядро і розподілили ключові запити по сторінках сайту. Після цього була проведена повна внутрішня оптимізація: настройка тегів і мета-тегів, усунення дублів сторінок, коректна настройка файлів robots.txt, sitemap, внутрішня перелінковка. Спільно з копірайтером ми написали унікальні тексти для категорій і розмістили їх на сторінках сайту. Також була проведена робота по поліпшенню юзабіліті сайту.
Для кращого просування сайту, блог регулярно наповнюється новими тематичними статтями. Всі статті регулярно анонсуються, завдяки чому залучаються нові природні посилання і додаткові відвідування.
Зовнішня оптимізація
Нарощування посилальної маси проводилося поступово, кожен домен обов’язково перевірявся на траст, спам і ряд інших важливих критеріїв. Завдяки цьому, сайт уникнув ризику потрапити під фільтри пошукових систем і за допомогою SEO-просування досить швидко вийшов в ТОП-10 за всіма необхідним пошуковим запитам.