Соціальна мережа Facebook – один з найбільш високо відвідуваних ресурсів в світі. Щодня мільйони користувачів даної мережі обмінюються інформацією, читають новини, слухають музику, переглядають відеоконтент. Кожен користувач – потенційний споживач послуг і товарів.
Просування в Фейсбук – ефективний спосіб привернути аудиторію на свою сторінку і перетворити звичайних користувачів в покупців.
Facebook – особливості та переваги просування
Якщо ви вважаєте, що Facebook в Україні не є популярною мережею – ви помиляєтеся. Facebook – це платформа, на якій коммунікують саме платоспроможні користувачі: бізнесмени, маркетологи, журналісти, IT-шники та інші працюючі молоді , та й не тільки, люди. Сюди не заходять для розваг – тут стежать за новинами, здійснюють покупки, шукають роботу та ведуть ділове спілкування.
Ось чому розкрутка Фейсбук в мережі так перспективна: це дієвий метод залучення нових клієнтів на свої ресурси плюс прекрасна можливість зав’язати перспективні ділові контакти.
Перерахуємо всі плюси просування в Facebook:
- Наявність цільової аудиторії – людей, готових купувати, підписуватися на новини, спілкуватися;
- Можливість застосування різних інструментів просування;
- Підвищений рівень довіри: пряме спілкування з клієнтами в своєму розпорядженні їх більш продуктивним і тісним контактам;
- Можливість утримання потенційних покупців на тривалий термін шляхом залучення їх у якості аудиторії бізнес сторінки.
Основні етапи просування в Facebook ті ж, що і в будь-який інший соц. мережі. Основна мета просування – завоювання інтересу цільової аудиторії. З цією метою використовуються найрізноманітніші інструменти.